30 Aralık 2006 Cumartesi

MERHABA kendime ait Kübra sayesinde bir bulog açtığım için çok mutluyum.artık bu sayfada dedikodular havadisler filaş haberler resimlerle sizlere ulaşacağım. Delikızın çeyizi gibi benitanıtan yazılarımla,resimlerimlerimle yakında sizlerleyim. Bildiğiniz gibi yarın kurban bayramı.Herkezde bir telaş var ama bende yok.Çünkü bende Hamza var. Çocuklar hasta olur diye kimse beni istemiyor.Benimde işime geliyor.Bu soğukta karnım ağırırdı cumadan kaynanamlar şileye gitti.Evi temizlemiş.sogukan donmus kadın ne yapsın ev sahıbı olmak zor tabii.bu arada kız imla kurallarına uymuyosun dıyo bende her zamankı gıbı ne imlası dıyorum cok biliyo sankı . eeeeeeee daha ne yazım hersey hazırmış gıbı bayramı beklıyom yanımda kaynanam merve kucagımda hamza anlayın halımı nasıl yazıyom . bayram tatlılarım kıyafetler hazır noelı beklıyoz saka bıyana tesadufun boylesı yılbası ve kurban aynı gun ole degılmı cok uzattım sıkıldınız dımı tamam bıttı ha okuyanları öptum . devamı yarın.

2 yorum:

Kübra dedi ki...

teyzecimmm hayırlııı olsun..
sana daa iyi bayramlar.. öpüyorumm.. inşallahh bayramın 2. günü görüşürüzz..

Adsız dedi ki...

aha yeni okudum başlamışsın yazmaya heberimiz yok
bu soğukta şilede zor napsın kaynanacın Allah yardımcısı olsun Allah kabul etsin