25 Ağustos 2007 Cumartesi

TEBRİKLER EBRUCUM
MAŞALLAH BAREKALLAH İLKGÖZAGRIMIZ IFTIHARIMIZ
BUGUN BANA OKUL BITTI DEDIGINDEN BERI SEVINÇTEN ÜÇTÜM SENIN ADINA
AYNI ZAMANDA GOZLERIM DOLDU,KOLTUKLARIM KABARDI O DUYGUYU ANLATAMAM ,ÖMRÜN BOYUNCA SAGLIKLI , BAŞARILI, MUTLU, OLMDI YÜÇE ALLAHTAN NIYAZ EDER HASRETLE KUCAKLAR YANAKLARINDAN ÖPERIM.
BEN DÖRDUNCU SINIFA GECMIŞTIM EBRUCUM DUGMUSTU O SENE
DAHA DÜN GIBI AMA DEGIL BAKSANIZA EBRU BUYUDUDE MEZUN BILE OLDU
GUNLER NE CABUK GECTI HASTANEYE EBRUYU BAKMAYA GITTIGIMIZDE NEKADARDA SEVINMIŞ V E SEVMIŞTIK ERUYU SIYAH SACLARI, PEMBE YANAKLARI VARDI, COK GUZELDI GERCI GENE GUZEL ,NAZARLARDAN ALLAH KORUSUN,
SONRALARI BUYUDUKCE BIRAZ ŞIMARIKTI FAKAT ODA ONUN SUÇU DEGIL HER IKI TARAFINDA ILK TORUNUYDU ,YARIŞ EDERDIK KUCAGIMIZA ALMAKTA
HERSEYIN ILKLERINI ONDA YASADIK,
TEYZE OLDUK O BAMBASKA ,OBUR YEGENLER BU YAZIYI OKIUNCA BANA SITEM EDECEKLER VARSIN OLSUNLAR ,ONLARINDA YERI AYRI BENDE BUNUDA BILIRLER
TEKRAR EBRUYU TEBRIK EDER ,HAYATI BOYUNCA BASARILI OLMASINI DILER
DARISI OKUYAN VE OKUMAYA BASLAYAN DIGER YEGENLERIMIN VE COCUKLARIMIN BASINA ......

9 yorum:

sakrep dedi ki...

hehehe ya hastaneye geldiginizi bile hatirlamiyorum ya , ha evet ya daha dun gibi dimi? ALLAH herkese bu guzel duygulari yasatsin insallah ,amin.optum herkese burdan .

Adsız dedi ki...

aa efo negüzel yazmışsın bende burdan tekrar tebrik ediyorum ilk göz ağrımız((: ebrumuz:)) maşallah hadi bakalım gelmenizi dört gözle bekliyoruz.... efnancım tekrar resimler bekliyoruz armutludan Allaha emanet olun ....usadakilere şimdiden hayırlı yolculuklar..

Serra dedi ki...

ay cok gusel yazmi$sin efo$ teyze.
biz de burda o mutLuLugu ya$amaya caLi$ioruz ama sanki henuz oLmami$ gibi. Yarin mezuniyet toreninde daha iyi idrak edicez snrm. Herkes, ben dahil kisa zamanda mezun oLup i$inin ba$ina gecer in$. amin.

~Serra

Adsız dedi ki...

DILEKLERE ,AMIIIIIIN ,İNSALLAH
HADI EBRU SENI VE DIPLOMANI BEKLIYORUZ
DUMBULLİ

Kübra dedi ki...

teysee
ne kdrr güzel yazmışsın..
yüreğine sağlık..
gözlerim yaşardı, çok duygulandım..

Ebrumuuu bir de burdan tebrik ediyorummm..
Allah, O'na bundan sonra çok çok güzel kapıları ardı ardına açsın inşallah..
senii sevioss kuzumm..

Pasha, Pachee and Me dedi ki...

Efosum dumbullim cok gusel yazmissin cok saol mucxxxxxx:) Darisi dier kuzenlerin basina...Sonunda bitti diorum :)

Hatice Kübra dedi ki...

selam efoşş
çok güsel yazmışsın bize eskileri hatırlattın...

ebrunu dogumunu bende hatırlıyorum
sabah erkenden biz daha yataktaydın haftasonuydu sanıorum okula gitmemistik efos sizde evdeydiniz haber geldi ebru dogduğunda doğum saatini bilmiorum belki geceden dogmuştu kimbilir tab...o gün hastaneye kimler giitiğini bilmiorum ama beni o gün götürmemiştiler ben ebruyu ilk gördüğümde 3 günlüktü..rahmeti annemle beraber gitmistik hastaneye hastanede saziye yengede ordaydı ve o gün ebruyu hastaneden çıkardılar..
o gün canımı çok sıkılmıştı çünkü bebek odaya gelmeden evvel hemşire hanım benim bebeğin yanına gelmemem gerektiğini söledi ve beni dışarı çıkardılar...dışarı atılmıştım yani öyle hissettirmiştiler bana :(( çok üzülmüştüm üstelik hayatımda belki ilk defa yenidoğan bebek görücektim o zamanlar böle lüzümsum kurallar varmış demek yada banamı rastladı ilk bilmiyorum...

herneyse tabi hemşire gitikten sonra beni içeri çağırdılar tabii bir ara balkonda saklandığımı hatırlıyorum..

velhasıl ebru simsiyah ipekgibi saçlı şirin bi bebişti..
Allah ebruya nice başarılar versin inaşallah.. sağlık ve huzur içinde...

efoşcum yazında rakamsal bir hata var. :)
ebruş doğduğunda ben ilk okul beşinci sınıftaydım sen nasıl dörde geçebilirsin ozamanlar sen fazilette okuyor olmalıydın..

yazılarını devamını beklioruuz..

Adsız dedi ki...

hato ne uzun yazı yazmışsın ee ben niye hastanede hatırlamıyorum beni götürmemişler demek evde görmüştüm ebruyu hemide bezlerinide yıkamışm ben onu hatırlıyorum ya ben niye böyle oldum sanki gecmiş silinmiş pek bişeyler hatırlamıyorum ey gidi günler ne cabuk geciyor yıllar!

Adsız dedi ki...

HATOO DOGRU BEN FAZILETE GIDIYODUM ,AMA SENI DIASARI ATTIKLARINI BILMIYORUM.HAVVAYIDA HATIRLAMIYORUM,AMAAAAN BEN KENDIMI HATIRLIYORUM NEYSE ,YORUMLARIZIN DEVAMINI BEKLIYOM .
YAKINDA YENI SAYFAYLA GELIYOM,.
DUMBULLI