15 Kasım 2007 Perşembe

GÖZLERIM AÇILDI

Yenıden bılgısayarıma nete sanal dünyaya kavuşmanın sevınci içindeyim. sagolsun herkımse virüslü bırı benıde hasta ettı. yanlış anlamayın bılgısayarım hasta oldu uzun suren tedavıler. amelıyatlar sonunda hayata döndu,yegenım hekım fatıh usta sayesınde ,hakkını nasıl öderım bılmem ,dusunuyorum bunuda. tesekkurlerımı sevgılerımı iletırım fatıhe ,cok optum yegeeeeeen. bunları okuyan kubra kızda kıskanabılır,onuda unutmuyayım,yardıma ıhtıyacım oldugu zaman ellerı kanda bıle olsa gelen kubışede cok tesekkur ederım.arada da bozup gıden ,şaka şaka,,,,,, bılmem nedendır bende şeytan tuyumu var ,ben kımden bısey istesem herkes gelır saolsular sevenım cok galıba, bende herkesı cok sevıyom,dugru soyluyom ,Allah ım nazarlardan koruuu bızleri,,, Bu arada neler yaptım onları yazayımmı? Tamam israr etmeyın yazıyorum zaten,, yaz yaz ,dıye bagırmayın ,kafam şiştı ya... ev işlerne devam ettım,yemekde oyle,gezmeler olamadı hava sogukdu, evden dısarı pek ckamadım anladıgınız gıbı kenar köseyı kurcaladım nevar neyok dıye mervenın derslerıne daha cok yardım ettım,merve dua etmıştı bılgısayar olsada benı bıraksa ama ıyı olduuu ,sınavlarda ıyı notlar aldı sayemde şimdi boşladım bakalım ne olcak hamza bey kudurdu ,yaramazlıklar yaptıı,bol bol kelıme ogrendı . yakında tekrar yazarım , yorumlarınızı beklıyom optum tanıdıklarımı,Allaha emanet olunuzzz....

9 yorum:

Kübra dedi ki...

hueheuhe.. arada bozan hee.. yaww bilgisayar normal diil napim.. ben bozmadım ki..
hem bozmuş olsam bile geldim toplamadım mı??
:)))
teyse yazın yazım yanlışlarıyla dolu.. bi oku da öyle yayınla olmaz mı?? senin gibi birine yakışmıo yanii?? okii mii..
çok öptümm teyzoşş

efnan dedi ki...

kız yazım yanlışlarımı doluuu aklıma gelenı aynen yazdım ,ara vermek kötü oldu galıba
saka dedım be ,bılıyom benı toplayan ,sensın , hayatım ben sensız ne ederım optum. by

Adsız dedi ki...

muahahahha :)))

sakrep dedi ki...

hehehe kıs ben yazdım o gulmeyı ha sakın sılme.... ya ne zaman yazdın evet benımde oluyo yazım hataları .... ne edelum bız bu kadar beceriyoruz kikikik...hem sızlerı neden o kadar okutuyoruz sanıyosunuz .... eksıklerımızı duzeltın dıyeda....optum herkseı

Adsız dedi ki...

efoşum :bende coktandır girmıyorum bloklara kızım birşey yazmıyor ya:))
o kadar işin var yinede iş arıyorsun
bakalim ne zamana kadar yapacaksın feyoylan seni yarıştıracağım.
belıyorum hoşcakal...

Hatice Kübra dedi ki...

selamün aleyküm efooooş

yorum yorum dedin alsana yorum işte... iyi güsel hoşşeyler yazmışsında neden bunca zamandır yeni foto koymadın ki..

Allaha emanet oll

Serra dedi ki...

eheueheueheueh :D
oh oh donmee sefindim. ben de o cicei gore gore bi haL oLmu$tu, ne zaman yeniLicem teyzo$um diodum. :P
ozLemi$imm, sefiorum senii

~Serra

Adsız dedi ki...

efnancım kardeşim dumbullim özledik yazılarını ii oldu bak merveyede yaradı tabi kendi istemesede notlara yaramış ((: senin makinen :))inşallah bir süreliğine idare eder 2 sene muhlet verdi fatih efendi bakalım dayancakmı:))aa aşkolsun teyze sininkini yapmıyacakta kimi yapıcak dimi hadi yazılarda buluşmak ümidiyle

efnan dedi ki...

sagolun var olun canlarım yorumlarınız ıcın ,hepınızı cok sevıyorum ,sız benı gaza getırdınız yenı konu araken işte bır konuuuuu ,devamını blogumdan okuyun.bydumbulli.