2 Ocak 2007 Salı

bayram dan anı fotosu

7 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili kız kardaşım .hele şükür resimleri koymüşsun .
yeyenlerede pek şirin çıkmışlar hamzada pek yakşıklı olmuş.
kimseler bir şey yazmamışler sanırım fark etmedıler .bu arada babamda fena deyilmiş .belki burdan bir kısmet çıkar ne dersiniz ;))
yeni yılımız herkese hayırlı olsun nice senelere hep beraber...

Adsız dedi ki...

bakalım bi deneyelim efonun bloğuna gidecekmideneme bir kiüc

Adsız dedi ki...

aaa gitti kız oh nihayet kübra yapmıştır eferim efnan kardeşim dumbulli hayırlı olsun ee burdan artık yazışırız vu herkesinde bloğu oluyor kız sıra banamı geliyor yok yok yapmam o kadar güzel bloğlar varken peh benim neyime dimi ben ancak post yazarım hemide cok hoşuma gidiyor :))tanımadığım bloğlarada okunduğunu bilsinler diye yazıyorum hadi sana kolay gelsin

Adsız dedi ki...

evet havva hele şükür . bende habire gönderiyodum gitmıyordu kübraya sordum meyerse efoş yanlış yapmış .kübra düzeltide yazıyoruz yani efoş bilmem kızıma ne alacan :)))
kadikalın sağlıcakla...

Kübra dedi ki...

öhmm öhm.. teyzeciğim bir ara problem vardı sitende yorum yazılamıyordu.. tabii sevgili yeğenin hemen düzeltti.. neyse çok öpüom senii byy

Adsız dedi ki...

kübra efnanın cevap yazacağı yok ben teşekkür ediyim bari kız ücrete tabi tut ehem ehem :))

Adsız dedi ki...

HEHEHEH GUZEL KUBİS WALLA HAWA TEYZENIN DEDIGIN YAP BENCE IYI MANİ TOPLARSIN HEMIDE YOLLUGUN CIKAR KIS BAK İLK BEN ISTIYOM BAZI SEYLERI SENDEN ONA GORE HEPİNİZİ OPTUM KISKARDASLARUM
KOTULUKLERIN ANASI OLAN ABLANUZ