26 Ocak 2007 Cuma

kubişin blogunu okurken sonunda efos teyzemıde sobeledım dıyo benda nedır nasıl derken semanın kınıde okudum anladımkı kırlı camasırları ortaya dokmekmış.aklıma bısey gelmıyor fakat dusununce coook eskılerıdu anlatayım. 1./_levent dorduncu sınıftayken okul bana ahır gıbı pıs ve karanlık gelmıstı hıc sevmemıstım. dar uzun bı korıdor annem benı bır harta kadar getırdı cunkı sabahcıydım okula gırınce sınıfı bulamazdım oncelerı annem sokardı sınıfa zaten .annem bırakınca getırmeyo iş basa dustu sınıfımı bulamazdım korıdorda s sınıftan bırını gorenedek. . 2./__hazırlık sınıfındayım ılk karnem bılıyorumkı cok ıyı sınıf ogretmenı karnelerı dagıttı gıttı. karneyı actımkı toto loto bune .tabııkı ben basladım salya sumuk aglamaya fehıman geldı tabı karneye baktı bunda bı yanlıslık var dedı karnemı elmas dıye arkadası var onla beraber ıdareye gıtmışler/.feyo cok cesu ve becerıklıydı sımdı ne oldu bılmem/.soylemeden gecemedım .VELHASIL BIZAMAN SONRA BANA YENIDEN YAZILMIS GUZELIM KARNE GELDI .FEYOYA TESEKKURLER... 3./__BUNU SONRADAN ANLADIM ANLATAYIM..annemın vefat ettıgı sabah doktorlar dolasır vızıtmı ne derler topluca doktorlar hocalarına hasta hakkında bılgı verırken annem ıcın ekartda aday eksıt bır hasta dedıler .ozaman anlamadım vefatından sonra bıyerde bukelımelerın anlamını ogrendım oda doktordu .kımseye demedım aaaha sımdı ogrendınız.ozaman anlasaydım cıkarmak ıcın ugrasırdım evde son anlarını gecırsın dıyeee.ALLAH RAHMET EYLESIN RUHUNA FATIHA AMIN.

6 yorum:

sakrep dedi ki...

kıs demek ole dedıler ha allahtan ıyıkı bılmıyomussun ne oldugunu
ana leven ılkokulunu begenmedın ha heheheh efferım sana millet o okula sebısını verebılmek ıcın ugrasıyodu ha

Kübra dedi ki...

ayy teyse,karne olayına çok güldüm.. feyo teysem için neden ölee diosun.. :))
hala beceriklidir benim teysem..
bu arada Allah ananeme rahmet eylesin.. Ruhuna el-Fatiha..
öptüm teysemm..

Adsız dedi ki...

efo allah iyiliğini versin emi seninde sırların varmış haberişmiz yokmuş demek levent okulunu beğenmemiş :))fehimanda az değil hadi cesur eferim ablaydıya napsın biliyor yanlışlık olduğunu tabi:(( ah ah belliydi tabi ama konduramıyorsun işte Allah rahmet eylesın anacımın mekanı cennet olsun nur icinde yatsın:((amin

Adsız dedi ki...

kız benimi sobeledin ne benim bloğummu varki delikız aklıma gelirse yazarım bi düşüniyim:))

Adsız dedi ki...

ya okadar varkı yazacak bazılarıda bende kalsın merak edın yanı kızlar okudugunuz ıcın tesekkurler dumbullı.

Adsız dedi ki...

efoşum senınde bilmedığınız harıralarınız varmış.
aslında ilk etapda insanın aklına gelmıyor ama daha neler var.kızını gülüyon ama .sende az inatçı deyildin.evet anamın son geçe beraberdik ne kadarda iyiydi hiç yakıştıramıyorduk ona ölümü düzelıyor dıye avunuyorduk .allah rahmet eylesın ...AMİNNNN