18 Nisan 2007 Çarşamba

11 yorum:

Kübra dedi ki...

ne güzell söylüyoo öylee ayyyyyşeeeee :)
maşallahh hamzamaaa :)

Pasha, Pachee and Me dedi ki...

ayse diyen dillerini yerim senin :)))) ozledim beeee:)

Adsız dedi ki...

ONUN O DİLLERİİNE KURBAN OLURUM HEE AYY ICIM GITTI OLSADA BI YEMSEM ONU DEDIM BURDA AYSEEE:))) YERIM ONU MASALLLAH BUYUMUS EFOS ABLAA:)))

sakrep dedi ki...

kıs uşağum muderris olmuşda haberımız yokmuş maşaallah suphanellah tealellah, oy oy ben yerum onıda kıs bole videoları koyma nazar degecek sonra,kıs nasıl ettun bana vıdeo koymayı sen öğretusunda kubiye yazık dimi sebinun dersleri vardur hadi öptüm bye.

Adsız dedi ki...

kubracım,ebrucum,zehracım,sema ablam yorumlarınız ıcın tesekkur ederım.hamza ablayı rahat bırakmıyo ders ederken bı cekım dedım .ha unutmadan kubışe teskur saolsun cok ugrstırıyom arada bezıcek benden ,neyse bızde sızlerı ozledık.optuk .allaha emanet olun.

Serra dedi ki...

oyyyyyy cok tatli hamza ma$allah ay$e dio yerim ben onuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Sari$in a$kim benimmmmm.

~Serra

Adsız dedi ki...

efoşum ne güzel çekimler yapmışsın.
çok hoş olmuş.
hamzada konuşmaya başlamış bizim yanımıza sesi çıkmıyor.
ayşenınde nefesine sağlık.
hepinizi seviyorum .
byee...

Adsız dedi ki...

saoluna


ablalar ,yegenler,kuzenler,banada vakıt ayırıp yurum yazmanıza cok sevınıyom, hepınızı sevıyom optum

FiLiz dedi ki...

efnan paşan, katp olmuş. maşallahhhh ALLAH evlatlarımıza uzun ömür versin öptüm.

Adsız dedi ki...

amıııııııııııııııııın.
tesekkurler fılızcım yorumunu gorunce mutlu oldum saol,yıne beklerım.efnan.

Mihriye Sultan dedi ki...

yerim onun azını ne güzel diyo öle aaaadeeeeeeeee oy oy oy.....
MAŞALLAH SÜBHANALLAH BAREKALLAH
nazar değmesin yavruya herkez maşallah desin ALLAH KORUSUN yavrularını efnancımi.....
ablada ne hanım öyle ....