29 Nisan 2007 Pazar

cumartesi telası

Fırsat bulmuşken bır seyler yazayım dedım.SEVGILI akrabalarım ,ablalarım,kardeslerım,okuyupda yorum yazmayan gızlı okurlarım,nasılsınız ınsallah ıyısınızdır benı soracak olursanız ıyı dıyelım ıyı olalım,nıyemı,cunkı ,evde hasta oldumu herkesın keyfı kacar ,sınırler gerılır, sankı hıc ıyı gn gecırmemiş gıbı gelır herkese ,hasta bakan lar dah ıyı anlar benıı,gecenlere ufaklıgı aşı için dr goturdum,asıyı olduk .bıttı eve geldık cocuk kusmaya basladı ,usuttum dedım ama bune usutme ne yerse cıkarıyo dr, fıtıl ver dedı dışler cıkıyo ,vs,ıyı ıkı gun oldu dayanamadım . nane lımon ne fayda fıtıl, sankı hıc koymadım aynımı aynı,dr gıttık acıl dıye ,ne gorııım.cocuklar hep orda sankı. aynı vazıyet kusanlar ,vs,acıl dolu serum kollarında aglayanlar,gorsenız anca anlarsınız.bızde serum taktırdık,dort saat tabıı,son on dakka serum cıkmış kol sıştı ama bısey olmaz dedıler masllahı var bızımkı ıgne takılırken agladı sonra oynamaya basladı daha sonrada uyudu .neyse cıktık eve geldık . bel agrısından kıvrandım Ne edelım cocuk buyutmek kolay degıl allah baska kotu hastalık vermesın. amııııııııın bu arada gecmış olsun dıleklerı için herkse teskkur ederım. saolun varolun .bı gayret hamzayı kılo aldıtmak ıcın kolları sıvadım ,saka saka zorlamıycam saglık olsun kılo varsın olmasın.

8 yorum:

sakrep dedi ki...

Hayatım, çok çok geçmiş olsun ALLAH ac,il şifasını bersin yok yok nazar değmiştir uşagumuzada

Kübra dedi ki...

ayy teysecim geçmiş olsun.. Allah daha büyük dert vermesin.. bunlar ufak şeyler..
öperim kuzumuu..

Adsız dedi ki...

gecmıs olsun cucuk hamzacıka aynısın doganada olmustu söylemıstım sana efos abla zaten gecer yakın zmaanda dert etme ok kılo degıl öenmlı olan kılo ıle saglık olunmuyo cunku öperum senı ıyı gecerlmucukkkkkk:D:D

Adsız dedi ki...

efoşum geçmiş olsun .
ALLAH dermansız dert
sanada kuvvet vermesin. aminnnnn... .öptüm hepinizi.

Serra dedi ki...

gecmi$ oLsun, haberLeri aLdik cok uzuLduk. Boyalardan uzak tutun cocukLariniziiiii

~Serra

FiLiz dedi ki...

GECMİŞ OLSUN EFNANCM. PAŞAN İNŞALLAH İYİDİR .AYNI RAHATSZLIĞI ANEM YAŞADI , COK KÖTÜ KADN BİTTİ. SALGN VAR HERALDE. TEKRAR GECMİŞ OLSUN.

Adsız dedi ki...

SAGOLUN SAGOLUN SAGOLUUUUUUN

Mihriye Sultan dedi ki...

Nazar değmiş işte.......
kuzencim geçmiş olsun, yavrularına ALLAHIM sağlık ,sıhhat, hayırlı uzun ömür nasip etsin inşallah....AMİN

Espirinin zamanı değil biliyorum,ama nerimanın yorumuna ,bayıldım:))))))))

neriman dedi ki...
efoşum geçmiş olsun .
ALLAH dermansız dert
sanada kuvvet vermesin. aminnnnn... .öptüm hepinizi.

bu harflerin fazlasıda çekilmiyo yaaa:))))