14 Haziran 2007 Perşembe

DÖRT SÜTUNLU BABU-L UMRE

SELAMUN ALEYKUUUUUUM.
23 MAYIS - 6 HAZIRAN ARASI..
O GÜZEL, HUZURLU SABIRLI SAKİN AYNI ZAMANDA DA KUTSAL UMRE ZİYARETİMİZİ ÜZÜLEREK BİTİRDİK.
BİZE DUA, TESBİH, HATİM, SELAMI VS. HZ. PEYGAMBERİMIZE HEDİYE ETMEK İÇİN VERİLEN GÖREVLERİ YERİNE GETİRDİK ÇOK SÜKÜR. İNŞALLAH, MUHAKKAK DA ULAŞMIŞTIR.
Bir teyzenin Mekke'deki sözleri çok hoşumuza gitti. --Allah sizin buraya gelmenizi nasip ettiyse dualarınız da kabul olacaktır.. asla şüphe etmeyin, buraya gelmenizi dualarınızı kabul etmek için nasip etti-- dedi.
Medine... sakin, seviyeli, medeni oluşu her yeriyle belli oluyor. arada hissettiğimiz hoş kokusu şimdi bile burnuma geliyor.. O'nun güzel kokusu ,cennet bahçesinde acele kılınan namaz ,yer kapma kavgası bile güzel, üç kere kılabildik bunada şükür, birbirimize kol kanat açtık, iki rekat kılabilmek için, Allah herkese nasip etsin ..
Medine' den Mekke' ye giderken yol boyunca tabelalarda reklamların yerinde çekilmesi gereken tesbihler hatırlatılıyordu.. 15 dakıka gittikten sonra başka tesbih, sonra bir başka tesbih.. çok güzel düşünülmüş değil mi?
Mekke için yazacak çok şey var, fakat zaman yetmez.
İhram ve niyet ettik... LEBBEYK ALLAHÜMME UMRETE...
KABEYE GİDEN YOLDA YAVAŞ YAVAŞ İLERLERKEN HEYECANIMI KALBİMİN YERİNDEN ÇIKACAK GİBİ ÇARPMASINI HAYATIM BOYUNCA UNUTMAM.. Başlıkta yazdığım gibi dört sütunlu umre kapısının önüne geldik.. O anda kalp krizi geçirmedim ya, Allah'ın izniyle bir daha geçirmem..
Hocamızın talimatıyla;
DÖRT SüTUNLU KAPIDAN BAŞIMIZ YERDE İÇERİ GİRDİK.. HEYECANIMIZ DORUĞUN DORUĞUNDA..
ANLATILMAZ DÜŞÜNCELER, DUYGULAR İÇİNDE.. BiRDE DiLiMDE --ALLAH' IM BURDA YAPACAĞIM DUALARIMI KABUL ET-- TEKRARLIYORDUM Kİ;
AYAKLARIN DURDUGUNU FARK ETTIM ;
SESLER.. BURUN ÇEKİŞLER...
BAŞIMI KALDIRDIM KABE KARŞIMDA.. RUYA MIYDI O AN?
İNSAN GÖZ YAŞLARINA HAKİM OLAMIYOR..
İNANIN KALBİMDEN KİRLİ ŞEYLERİN GİDİP TEMİZ BİRŞEYLERİN GİRDİĞİNİ
HİSSETTİM DİYEBİLİRİM.. ANLATILMAZ BUNLAR, ANLATABİLSEMDE
ANLAYAMAZSINIZ.. ANCAK YAŞANINCA ANLARSINIZ.. KISMET OLURDA GİDERSENİZ BANA HAKVERECEKSİNİZ.
Çeşit çeşit insan aynı düşüncede.. Allah' a biraz daha, biraz daha yaklaşma çabasında..
Tavaf sırasında inanın gerideki çocuklarımız -en azından benim- aklımıza gelmedi..
Bu arada kayınvalideme teşekkürlerimi yazayım.. o olmasa ben zor giderdim.. Allah ondan razı olsun (amin) Aile seferber olmuş, herkese teşekkürler.. saolsunlar, varolsunlar..
BİR DAHAKİ SEFERE EŞİM ATİLLA İLE HACCA GİTMEK NASİP OLUR İNŞALLAH..
ASIL BÜYÜK TEŞEKKÜR BABAMA BİZİ MÜBAREK YERLERE GÖTÜREN, O KIYMETLİ, CÖMERT, SABIRLI, GÜZEL İNSAN..
ALLAH NAZARLARDAN KORUSUN BABAMIZI..
ALLAH ONDAN BİN KERE RAZI OLSUN.. HERKESE DE ÖYLE BABA OLMAK NASİP OLSUN.

14 yorum:

Serra dedi ki...

okurken agLadim. goZu ya$Li yaziorum bunnari. efo$ teyZem ne guseL yazmi$sin, sanki oraLara gittin edebiyatina edebiyat kattin. Allah hepimize nasip eder in$allah. Dedem gibi bi babaniz oLdugu icin de cok $anslisiniz, Allah uzun omurler versin kendisine.
opuorum Seni, Allah tum duaLarinizi kabuL etmi$tir in$.

~Serra

Adsız dedi ki...

saol serra yazacak cok sey var kelımeler yetmez ıfade etmeye ınsallah gıder ve aynı seylerı yasarsınız cok optum.dumbulli.

sakrep dedi ki...

KIS BENIDE AGLATTIN YA NE DIYEYIM, ALLAH BABAM HAYIRLI UZUN OMURLER NASIP ETSIN AMA YANINDA YOL ARKADASIDA NASIP ETSIN İNSAALLAH BİZ BULAMADIK BELKI OKUYANLARDAN CIKAR BI KISMET DIMI

Pasha, Pachee and Me dedi ki...

Yahu bende agliorum...bu nasil anlatmaktir :) Dedem bayaaa bi devap isledi topluca sizi goturerek ehehe :) bayaaa da dua aldi :) Allah ona uzun omurler versin...

Adsız dedi ki...

efnancım cok güzel dile getirmişsin benide ağlattın yazacak cok güzel şeyler var evet babamdan ALLAH razı olsun valla şimdiden burnumda tütüyor keşke diyorum daha fazla daha fazla ibadet etseydik dimineyse Allah tekrarini nasip etsin cocuklarımızla A LLAHA EMANET OL.

Adsız dedi ki...

efoşum ALLAH sendende razı olsunki bu kadar kisa ve öz yazmışsın okurken tekrar tekrar oraları yaşamış gibi oldum şimdiden burnumda tütüyor .
kendı kendıme diyorum daha önçe neden gitmedikki demeki kısmet şimdiymiş hemde hepberaber...
bunun olmasına vesile olan babama ALLAH uzun hayırlı ömurler versin
zaten devamlı dualarımda en başında anacığımda tekrarını bu kadar beklemeyiz inşallah...
kızlar hepinizi çok öpuyorum

ablan neriman

---OPTiO--- dedi ki...

Rabbim tüm dualarinizi kabul etmistir insallah ...ve insallah bizlerede nasip olurr gitmek görmek...
Allah(cc) uzun ömürler versin babaniza ...
Dilerim haccada gitmek nasib olur hepinize ....

Adsız dedi ki...

efoş dıyorki.

yorumlarınıza devam beklıyorum her zaman .yaaa sızı aglatmak ıcın yazmadım içimden nasıl geldıyse yazdım o yogun duygular arada gelır bana herkesı optum.
ablalarım hadı bırkez daha umreye nedersınız. yokyok bukez hacca aynı kadroyla oyun bozanları ıstemıyoz ama .

Adsız dedi ki...

umre hatıralarınızı bekilyoduk...saol efnan önce sen yazdın.ama ne güzel yazdın öle.herkes gibi bende ağladım...sema ablacım sen neden tembellik yapıyosun ki senin umre hatıralarını okumak istiyoruz...allah yaşayan babalara sağlıklı uzun ömürler versin,rahmetli olan babalara da cennet nasip etsin inşl.efnancım tekrar allah kabul etsin umreni,hacca da eşin ve çocuklarınla gitmek nasip olur...a.e.o.inşl. bizde gideriz...

Adsız dedi ki...

Allah kabul etsin

Ömer FK dedi ki...

Bu postu okurken çok duygulandıgımı saklamayacagım bilakis vurgulayacagım.Çünkü anlatım tarzın o kadar etkileyici ki sanki kendim bizzat oralara gıtmıs gibi hissettim satırlar boyunca..Oraları en kısa zamanda ziyaret etmek istiorum.Gerçekten çok büyülendim..

Mihriye Sultan dedi ki...

Allah kabul etsin,okurken cok duygulandım RABBİM dualarınızı kabul etsin insallah.........tekrar tekrar gitmemizi YÜCE Allahtan diliyorum insallah............

Hatice Kübra dedi ki...

selam efnan hanımcım;
ne kadar etkileyici yazmışsın maşAllah dorusu Allah dilerin tez vakitten eşinle sevdiklerinle birlikte tekrarlarını ve hac yapmayı nasip etsin...Dualarınız makbul ve kabul olsun ....Allah kesinlikle dualarınızı kabul etmiştir. su ana kadar etmediklerini zaman içinde inşallah görüceksin...:) biz sadece Allahın rahmetine son derece güvenelim yeter öyle değilmi.. mevlananın söyleminde olduğu gibi Alllahtan birşey istem onun bize BUYUR demesindendir...

kal sağlıkla selametle
sevgili merve hanımcıma ayrıca onu çok özlediğimi... sevgi ve selamlarımı söyle....

HATİCE KÜBRA

Adsız dedi ki...

SERRACIM,SEMA ABLAM,EBRUŞ,HAWA ,NAMANA, OPTIO,OMER,YADIGARCIM,VE HATO,HERKESE TESEKKURLER