14 Haziran 2007 Perşembe

GIZLI CEKIM MEDINEDEN SELAMLAR

14 yorum:

Serra dedi ki...

ayni ba$orutuyu takma fikri ve icraati Neriman teyzemden cikmi$ sanirim? super bi fikir, hem cok da yaki$mi$ teyzo$larim beniiim :)

~Serra

Adsız dedi ki...

oyle ıyı fıkırdı aynı renk esarp ama ıyı oldu bırbırımızı kaybetmedık. efos optum.by.

sakrep dedi ki...

kızlar bıde meshurda olduk orda herkes bızı ya eltı ya kardes bunlar dıyede fıkır yurutmusler,walla bıze soylıyen turklerın yalancısıyız onlar soledı

Kübra dedi ki...

oralarda meşhur oldunuz demek başörtüleriniz sayesinde :pp

Adsız dedi ki...

hic sormayın bir kere beyaz takalım dedik ana kızlar nerde malezyalılarla karıştık namanaya teşekkürler örtü icin arada ben oyun bozanlık yaptım hehehe A E O

Adsız dedi ki...

resimler güzel efoş sayende bloğ dünyasındada meşhur oluruz artık
pembeler diye...

NERİMAN

---OPTiO--- dedi ki...

hepiniz harika cikmissiniz :)) bayildim...serra ma katiliyorum..ayni basörtüyü takma fikri harika :)

ilk fotoda ne kadar yakinsiniz...orda olmak istedim :(

Hatice Kübra dedi ki...

selam paçiler..

sevgili yarı hacılarım :=) sema,neriman,havva,fatma,fehiman,efnan...ne hoşsunuzya Allah herkese kardeşler hepberaber nasip etmez diye düşünüyorum eksikler olsada... umre fotoğraflarınıza baktıkça kendimi hem mutlu hemde bedbaht hissediyorum..:(

inşAllah tez vakitten yine hepberaber kutsal topraklarda buluşmanız dileklerimle... ama bu sefer HATO da olucak hatta tüm yeğenlerim ne kadar zevkli olur değilmi

HATİCE KÜBRA

FiLiz dedi ki...

UMRE YAPMAK HEPİNİZE YAKIŞTI ALLAH HACI OLMAYI NASİP ETSİN.
ÖPÜYORUM COK ...

Serra dedi ki...

efo$ teyse yenile artikkk

~Serra

Adsız dedi ki...

TAMAAAAAM YENILIYCEM .CALIŞMA İÇİNDEYIM COK YAKINDA GELIYOOOOOM.SABREDIN.

sakrep dedi ki...

kis gelecem dedin hala yoksun vuuuuuuuuuuuuuu hadi yazliktaki gunlerinden foto koymayida unutma :)

sakrep dedi ki...

efosssssssssssss kis nerden geliyon rizeden yuruyerekmi yola ciktin ?

Adsız dedi ki...

artık yenile efocum aa hadi şileden koy cocukların resimlerini