26 Temmuz 2007 Perşembe

15 yorum:

Serra dedi ki...

dogumgunun kutlu olsun teyzosummmmmmm.
Seni cok sevioruzzzzz

~Serra

sakrep dedi ki...

iyiki dogmussun kis ,aslinda sen dogdugunda ben anneme kusmustum biliyomusun, hehehe erkek kardes bekliyodumya ondan, ama bir gun surdu kuslugum sonra seni gorunce sevdim kel basim :) tekrar dogum gunun kutlu olsun ALLAH butun dualarini kabul etsin amin.

Kübra dedi ki...

doğum günün kutlu olsunn teyzecim.. nice mutlu yıllara, hepberaberr inşallahh..

Adsız dedi ki...

saolun tekrar tesekkurler. heo beraber nıce mutlu seneler hedıyeler ıcın tesekkurler, blogumda yazmaya unuttun, cok guzel ve degerlı hedıyeler ıcın saolun benı mahcup ettınız .cok optum. benda hepınızı sevıyorum.
abulam demek benı ıstemedın .
kelımı sevdın ha olemıı .
by by .dumbulli kardeş

Adsız dedi ki...

Doğum gününü tüm içtenliğimle kutlar; sağlıklı ve huzurlu bir ömür Allahtan dilerim...Bu arada 40 ı devirdin dimi..Yolun sonu görünüodur senin ordan..

Adsız dedi ki...

omer gelırsem oraya kulaklarını cekıcem ne kırkı yaa
ananda kucugum .ıyı dıleklerın ıcın saoool optum.teyzen

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

çok değerli halalarımın sondan ikincisi ;)
kaçıncı sırada olduğun önemli değil tüm diğer halalarım gibi sende gönüllerin sultanısın
İyi ki varsın seni çok seviyoruz doğum günün kutlu olsun
mutlu ve huzur dolu yıllar dilerim

ilk göz ağrın ;)

Adsız dedi ki...

mehmet saol canım benı onure ettın guzel sozlerınle bende senı sevıyorum yegennnn. 5. halan

Pasha, Pachee and Me dedi ki...

efosummmmmmmmmmmm nice senelere mucxxxxxxxxxxxxxxxxx...seni cok seviyorum tezecik ve cok ozledim...seneye hep beraber kutlamak dilegiyle...

Mihriye Sultan dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun kuzencim RABBİM eşinle evletlarınla hayırlı nice seneler nasip etsin inşallah

Kübra dedi ki...

teyzecim Mirac Kandilin kutlu olsun..
dualarında bizleri de unutma..

Adsız dedi ki...

kız ihtiyarladın artık yenilede pacı sayfanı

Mihriye Sultan dedi ki...

efos nerdesin kuzeniimmm

Mihriye Sultan dedi ki...

efo bu bloga bir göz at bizden bahsediyo....
http://alikahya.blogspot.com/
yazının baslıgı, AİLE BOYU BLOGLUYANLAR....yorum bırakın hos olur