26 Temmuz 2007 Perşembe

26 TEMMUZ

BUGUN BIR TAŞ DAHA BUYUDUM AMA SORMAYIN ,CUNKI BAYANLARIN YAŞI SORULMAZ saka bıryana otuzlu yaşlardan bırındeyım,hem ıyı hem kotüyaşlanıyorum kotü,coluk cocuk buyuyö torun görucem dıye mutluyum bu ıyısi,..... Aramızda kalsın aynaya bakınca kendımı daha genç göruyorum yasımı gostermıyorum galıba....hahahahahahahah Allah saglıklı mutlu huzurlu ömur versın bana.... sevdıklerımle beraber yaslanmayı nasıp etsın..... el kapılarında bakılmaktan ,,, ıstenmıyen yaslı olamktan,,,,, huysuz ıhtıyar olmaktan..... korusun ...... Bugun saat 11 sularında kapım caldı, bende evhalı malum sıcaktan dolayıı kısa kol lu oldugumdan kapı delıgınden baktım kım dıyee ,bakıyorum bısey goremıyorum. halla halla buda nesonra anladımkı bırı parmagını delıgın ustune koymus ....kesın kubra ,,,,tahmınım dıgru cıktı bırıcık yegenlerım KUBRA SERRA actım kapıyııı serranın elınde pasta mumlar yanıyo kubra foto cekıyo bıryandanda seslenıyolar ufleee ufleee dıyeee,sasırdım ustumemı bısey alım ufliyeyeımmı uzatmııım ufledım kocaman kadının ama hoşumada gıttı ne yalan dıyım saolsunlar jest yaptılar muzurlar ...sonra masayı kurduk beraber benım herkes bılır puacam kekım olur muhakkak elmalı sevıyo dıye serraya pasta yapmıştım cunkı ertesı gun gelcektıler bana tabıı yalanmış ....... BENI BUGUN MUTLU EDENLER OMUR BOYU MUTLU OLURLAR INSALLAH sabahtan havva ablam cep mesaj cektı ,netten bızzat kutladı abulam tesekkurler .. sema ablam amerıkadan aradı konustum ,sanada tesekkurler abulam. kubrayla kutlama ve selam yollayan nerıman ablamada tesekkurler... adamcagızımda kutladı atlamım barııı... kızım kutladı onu optum.. arayan aramayanlarda saolsun herkese TESEKKURLER

9 yorum:

Serra dedi ki...

bugun cok guseldi.
baya eglendim ben kendi adima. ins sen de eglenmissindir.
Cok gusel dua etmissin, kocaman bi amiiiiiiiiiiin diorum.
Seni cok sevioruuum.

~Serra

Kübra dedi ki...

ayy ne güzell duaa etmişsinn, Allah razı olsunn..
amiiiiinn diyeyimmmm ben de..
teyselerinnn güzeli.. sen daha güzellerine layıksın..
Allah'a emanet..

Adsız dedi ki...

Bunu da ben organize ettim...Çok klişeleşti bu kapıdan mum uzatma olayı...bi dahakine daha bol atraksionlu şeyler düşünüorum.Pencereden, balkondan, bacadan fln pastayla girme durumlarıı..

Hatice Kübra dedi ki...

selaaam ,

sevgili efoşcum, doğumgününde yanında olamamaktan dolayı gerçekten müteesirim ama :( kübrayla serranın sana hoş bir süpriz yapmasına sevindim ...:) dilerim bundan sonraki hayatın çok çok daha huzurlu geçsin.. Allah sevdiklerinle beraber sağlıklı ve hayırlı ömürler nasio etsin...ve senden sonraki nesilleride iyilerden muttakilerden eylesin....ayrıca hepberaber kutsal topraklarda sevdiklerimizle en güzel bir şekilde dua ve niyazlarda bulunmamızı nasip etsin...bu arada bu gün cuma hayırlı cumalar hayırlı üç aylar diliyorum ...inşallah ömrünü hayırlı dolu dolu geçirenlerden eyelesin cümlemizi...çok karışık ve birbiriyle pek alakasız bir doğumgünü mesajı yazdım ama olsun aklıma ilk gelenleri yazdım sadece ...:P

selametle kall efoooooo

HATİCE KÜBRA

Adsız dedi ki...

serracım ben cok eglendım kubrayla kalmayada beklerım gece sabaha kadar otururuz.
omeeeer : boyle ılgınclıkler senden cıkar zaten evet ertık bacada vs pasta ufletelım ıyı fıkır hahahaha
hatooo : evet ya partılere rastlamadın bı turlu ne yapcan uzaklık ,duan cok guzel saol hepbırlıkte ınsallah omur boyu oluruz

Adsız dedi ki...

serracım ben cok eglendım kubrayla kalmayada beklerım gece sabaha kadar otururuz.
omeeeer : boyle ılgınclıkler senden cıkar zaten evet ertık bacada vs pasta ufletelım ıyı fıkır hahahaha
hatooo : evet ya partılere rastlamadın bı turlu ne yapcan uzaklık ,duan cok guzel saol hepbırlıkte ınsallah omur boyu
oluruz
efoş

Adsız dedi ki...

hadi burdanda kutlıyalım efoş hanm gelecek yılların mutlu vede huzurlu gecsin ailecek hadihadi yaşlandın gizleme kırklara gidiyorsun :))kızlar bizede gel dediler biz üşendik bu sıcakta cekilmez diye neyse yine bir süpriz yapabiliriz:))

Adsız dedi ki...

oooooo hevuskaaa beklerım sızı tembel demek usendınız ha oyle olsun yınede beklerım. by optum

Adsız dedi ki...

hayatim yazinin basligin degismedinmi hala ,bugun bir tas daha buyudum kikikiki duzelt hayatim optum seni bye
sakrep